Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

ότι νάνε


Μετά από πολύ καιρό βρήκα τυχαία το μπλοκάκι μου στο internet και είπα γιατί όχι και να με.!!!!!!
Από που να αρχίσω?????
Το σαραβαλάκι που πήρα το έχω ακόμα και έχει βγει παλικάρι όσο και αν προσπάθησα να το διαλύσω αυτό εκεί να επιμένει πεισματικά να κινείται χαχαχαχα!!!!
σκεφτόμουνα να αγοράσω καινούργιο αλλά τελικά κράτησα αυτό και επένδυσα τα χρήματα για το καινούργιο αυτοκίνητο στον αρραβώνα μου.
Ναι αρραβωνιάστηκα και σιγά σιγά κανονίζω για γάμο.
Ποιος θα το περίμενε εγώ το ρεμάλι οικογενειάρχης.
Κανείς δεν μπορούσε να το πιστέψει ακόμα και λίγο πριν τον αρραβώνα όλη νομίζανε ότι πρόκειται για φάρσα!!!!!!!!!!???
Έκτος του αρραβώνα το 2011 θα με βρει μόνιμο κάτοικο Κύπρου μιας και η αρραβωνιαστικιά μου είναι από εκεί.
Κάτι άλλο σημαντικό δεν έχει συμβεί στην ζωή μου δουλειά σπίτι σπίτι δουλειά κλαίγομαι πως δεν έχω χρήματα και όταν δω κάτι που μου αρέσει όλο και βρίσκω να το αγοράσω και η ζωή συνεχίζεται ομαλά.
εξάλλου τι είναι η ζωή αν δεν βγεις και λίγο έκτος προγράμματος έκτος προϋπολογισμού????

2 σχόλια:

spirou είπε...

Άντε βρε χρόνια και ζαμάνια!
Χαίρομαι τόσο πολύ για σένα κι ας μη σε ξέρω, να είσαι πάντα ευτυχισμένος!!

pinos είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ spirou μου!!!!