Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

επαθα λαστιχο

σήμερα έπαθα το πρώτο μου λάστιχο.
τρομερή εμπειρία.
το απογεματακι πήγα σε ένα φιλαράκι να του φτιάξω τον υπολογιστή.
βρήκα παρκιν κάτω από το σπίτι του και ύστερα από πολλά μπροστά πίσω και πολλά καντήλια κατάφερα επιτελούς να να παρκάρω.
βλέπετε είμαι τελιος ασκετως στο παρκάρισμα.
τέλος πάντων για να μην τα πολύλογο κατά της 11 το βραδύ κατεβαίνω βάζο μπροστά και ξεκινάω να φηγό.
το πρώτο πράγμα που παρατήρησα ήτανε ότι το αμάξι από την δεξιά μεριά χτυπούσε ολόκληρο και δεν είχα τιμόνι στα χέρια μου.
το περπάτησα με τα χείλια ζόρια μερικά μέτρα μέχρι να βρω κάπου να ξαναπαρκαρο.
το μυαλό μου πήγαινε στο χειρότερο σπασμένο αμορτισέρ ακρομπαρα δεν ξέρω και εγώ πόσες ζημιές σκέφτηκα και το χειρότερο πως δεν έχω μια να το επισκευάσω.
κατεβαίνω κάτω όλο αγονία κιταω και βλέπω το λάστιχο πίτα.
τι να κάνω????????????????
δεν μου είχε ξανατηχει ποτέ κάτι παρόμοιο.
δεν είχα ηδέα αν έχω ρεζέρβα μαζί μου και τα σκεφτικά.
ευτυχώς ο κολλητός είχε φροντίσει να έχω τα πάντα στο αμάξι από βαλιτσάκι πρώτον βοηθιον μέχρι μίνι πυροσβεστήρα και αντανακλαστική ζακέτα για την νύχτα.
αφού ξεπέρασα το ερώτημα έχω ρεζέρβα δεν έχω έπρεπε να βρω πως αλλάζει η μαλών κάποιον να μου την αλλάξει γιατί δεν έχω ηδέα και φοβόμουνα να ποια στο.
ευτυχώς κάπου εκεί κοντά τα έπινε ο αδερφός μου.
όποτε τον πήρα τηλέφωνο και ήρθε και μου την άλλαξε.
με τα πολλά αύριο θέλω βουλκανιζατέρ ελπίζω να μην έκανα ζημιά στην ζάντα.
γιατί το περπάτησα αρκετά.
μέχρι να βρω ένα μεγάλο παρκιν για τα δικά μου προσόντα σαν νέος οδηγός
αυτά καληνύχτα σε όλους άργησα πολύ να κοιμηθώ σήμερα άλλα είχα πολύ υπερένταση.
ελπίζω να μην είμαι άλλο γκαντέμης

Δεν υπάρχουν σχόλια: