Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

παιξε και εσει

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί, είναι προχείρως μεν, ορεξάτως

δε δημιουργημένο

από 127 βιοχημικούς και ερευνητές τής πυρηνικής φυσικής...

Μην ανησυχείτε, αν οι απαντήσεις σας δεν είναι σωστές

δε θα μείνετε στην ίδια τάξη...

Λοιπόν,

οι όροι είναι απλοί...


1 Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.


2 Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια τής ανάρτησής του, σε αυτόν που τον κάλεσε,

και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma.


3 Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.


4 Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarisma

για τη διευκόλυνση τού παιχνιδιού και των 127 κριτών...



xeblogarisma.blogspot.com/παιχνίδι




Για να σας δούμε....



1. ΣΕΞ...

α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

ενοιτε πος ειμαι αντρας εχο προτιμισει στις γηνεκες οποτε (β)

2. HOBBY

α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

μου αρεσει πολι να μαγηρευο το παλευο δηλάδη αχαχαχ και να γημναζομε οποτε (α)

3. ΤΕΧΝΗ

α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

εδο μου τεριαζει το (γ)

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ

α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτο αλλιώς

παρτο αλιος (ε)

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ

α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

το (δ) το (δ)

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET

α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

τρελενομε για γατακια μενο σε μονοκατια και εχο 4 γατουλες οποτε το (α)

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ

α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

δεν το σειζιταο το (α)

8. ΧΡΩΜΑ

α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

αν και το αγαπιμενομου ειναι το πρασεινο εδο αναγκαστικα θα πο το (γ)

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

ειμαι κλασεικος τεμπελης το (α)

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ

α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια._

γαιτι οχι (δ)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xeblogarisma.blogspot.com/παιχνίδι

1. ΣΕΞ...

α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

α) μέχρι αηδίας...!!!

2. HOBBY

α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

δ) ως υδροχόος

3. ΤΕΧΝΗ

α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

ωχ..εδώ τα χάνω..
α),β),γ) και δ) άντε δ) τελική απάντηση

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ

α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτο αλλιώς

ε) όλοι τα ίδια χάλια γαμώτο

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ

α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

α) ή δ) ?? άντε α)

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET

α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

β) τέλεια τα σκυλάκιαα...άαααχου!!!

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ

α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

α)μην λέμε τα ίδια..σαν υδροχόος

8. ΧΡΩΜΑ

α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

όλα..ανάλογα δλδ και την ψυχική διάθεση..σήμερα η μέρα μου είναι μωβ..άρα γ)

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

α)στο δωματιάκι μου...!!!!

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ

α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια._

γ)σίγουρα..μετά βλέπουμε!!

Αρχισυντάκτης είπε...

μα εσύ...έχεις όντως παίξει!
σε ευχαριστούμε πολύ, και θα ήταν πιο πολύ, αν στα σχόλιά σου στο
xeblogarisma, έγραφες και τις απαντήσεις.
έχει να κάνει :)

pinos είπε...

:) μαλον καταλαβα λαθος τους κανονες θα το διορθοσο το βραδακι μετα τιν τουλια σορη