Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

ου σε τρακαρουνε ποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


εφιγα απο το σπιτη απο της 6 ηωρα το απογευμα.
προτημου στασει στο γερμανο για να αφισο το κινιτο μου που μου χαλασε γαμο τιν γκατεμια μου.
δευτεριστασει στο σεινεργιο για να δο αν ειναι ετιμα τα πλαστικα απο τιν μιχανιμου.
και τριτη στασει στιν ασφακιστικι για να τους δοσο τα τιμολογια για να παρο τα χριματα μου ποισο.
ε.... εκει στιν τελευτεα στασει μαλον μαλακια εκανα που ποιγα.
μπενοντας μεσα βλεπο εναν τιπακο να καθετε πισο απο ενα γραφιο,τον καλισπεριζο και του δινο τα τιμολογια.
τα περνι στα χερια του τα κιταη και μου λεη με μια μαγκια και ενα ηφακι εβαψες ολα τα πλαστικα της μιχανις και του λεο ναι.
με κιταη ολο μαγκια και μου λεη και ποιος σου ειπε οτι εγο θα σου πλιροσο ολι τιν μιχανι.
τον κιταο και του λεο τι ενοητε σε ηρεμι ακομα φασει.
μου λει δεν δικεουσε να παρις ολα αυτα τα χρηματα που ζητας.
τον κιταο ολο απορια και τον ροταο με ποια ετιολογια μου το εξηγητε λιγο.
με κιταη με το ηδιο μαγκικο βλεμα και μου λεη ολο ηρονια γιατι επρεπε να αλαχεις μονο τα εχαρτιματα που σπασανε και που ευγαλα φοτογραφια και οχι να βαψης ολι τιν μιχανι.
δειλαδει να εχο διχρομια στο χρομα????? τι μου λετε τορα.
με κιταη ηρονικα και απανταη και τι με νιαζει εμενα τι θα εχεις.
ε εκι τα πιρα του λεο τι λες ρε βλακα σε ποιον μιλας με αυτο το ηφακι και τιν ηρονια ποιος νομιζεις πος εισε πλακα μου κανις.
οταν ηρθες τραβιξες της φοτογραφιες σου και σεικοθικες εφιγες με ενιμεροσες εμενα τι ακριβος με καλιπτη η ασφαλια και τι πρεπι να κανο η περιμενις να δεχτο η μια πλευρα τις μιχανις να ειναι φρεσκοβαμενι και η αλι μπουρδελο επικινονις καθολου με το περιβαλον .
εκει ηρεμισε μου απανταη θα μιλισο με τον μαστορα και θα σε ενιμεροσο.
σεικοθικα και εφιγα ολο νευρα.
ρε πουστι λεο ελεος πλιροσα ενα καρο λευτα και δεν δικεουμε ουτε τα μισα.
ποιος ο λογος να ασφαλιζουμε τα οχιματα μας.
ποιον να βρισο τορα το κρατος τιν δικιμας ανεχια ποιον.
ελεος ποια.
αυτο που καταλαβα σειμερα ειναι πος η ελλαδα σαν χορα αξηζει μονο για καλοκερινες και χειμονιατικεσ διακοπες τιποτα αλο.
σαν χορα δεν εχε να μας προσφερι τιποτα απολιτος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τρεπομε που ειμαι ελληνας πραγματικα τρεπομε.

2 σχόλια:

*Νινέτα* είπε...

Μην αγχώνεσαι καθόλου.Σίγουρα δε θα πάρεις από την ασφαλιστική σου όλα όσα ζητάς.
Αφού κατέθεσες τα τιμολόγια(ανταλλακτικά μηχανής,εργασία και φυσικά την εργασία του φαναρά) περίμενε τηλεφώνημά τους και να δεχτείς ΜΟΝΟ το ποσό που σε συμφαίρει,τίποτα λιγότερο.
Εξήγησε στον ασφαλιστή οτι δεν κάνεις εκπτώσεις και οτί γι'αυτό πλήρωνες την ασφάλειά τους :Για μια τέτοια στιγμή.
Καλημέρα :)))

pinos είπε...

nineta δεν ανχονομε καθολου.
αυριο περνο τιν μιχανι ετιμι απο το σεινεργιο.και καλο και τον βλακα τον πραγματογνομονα για να βγαλι τις τελευτες φοτο.
και να παρο τα λευταμου ποισο.
βασεικα εχο βγαλι και επικιρομενα αντιγραφα ολον τον τιμολογηον εχο μιλισει και με το δεικιγορομου και αν εχο εχο προβλιμα θα τους κανο μια ορεα αγογη τις ταξης τον 10,000 ευρο.
και θελο να τους δο μετα.