Κυριακή 18 Μαΐου 2008

ελαττωματικό προϊόν

έχω αγοράσει από το e-shop ένα laptop το έχω 5 μήνες.
το πρόβλημα του είναι ότι δεν μπορεί να διαβάσει τα dvd από παιχνίδια.
και ότι στην πίσω πλευρά πάνω από την μπαταρία παρουσίασε μια σκισμή.
το στέλνω για σέρβις και μου λένε πως μου αλλάξανε χαρισματικά το dvd αφού δεν με καλύπτει η εγγύηση και ότι το σκίσιμο προήλθε από παραπάνω σφηξημο τις βίδας από άλλο σέρβις για την ακρίβεια μου απαντισανε με email αυτό

Αξιοτιμε κυριε
σχετικα με την επισκευη του λαπτοπ σας θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι το
συγκεκριμενο προβλημα στην κασα προηλθε απο το υπερβολικο σφιξιμο της
βιδας που βρισκετε στο σημειο αυτο, και οπως και ο ιδιος αναφερεται αυτο
δεν υπηρχε κατα την παραλαβη του προιοντος απο εσας. Επειδη οποιαδηποτε
επεμβαση στο εσωτερικου του υπολογιστη απο μη εξουσιοδοτημενα ατομα,
καθως και ζημιες που προερχονται απο κακη χρηση θετουν το προιον εκτος
εγγυησης δεν μπορουμε να καλυψουμε την αλλαγη της κασας. Αποδεικνυοντας
την καλη θεληση που εχουμε απεναντι στους πελατες μας προχωρησαμε σε
αντικατασταση του DVD παρολο που η συσκευη σας πλεον ειναι εκτος
εγγυησης. Σχετικα με το κομματι που εχει σπασει, θα μπορουσαμε εαν
θελετε να δουμε το κοστος αντικαταστασης του συγκεκριμενου κομματιου και
να σας ενημερωσουμε σχετικα.

παραμενω στην διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινηση



πήγα τιν επομενιμερα από το κατάστημα που το πήρα.
το ανεφερα στον πολιτη κοίταξε στο pc του και στην αναφορά που τους στείλανε λένε πάλι το ειδιό.
μετα απο εντονι διαμαρτιριαμου
τους πήρε τηλέφωνο και του ήπανε πως το pc μου δεν είχε πανω την ταινία ασαφαλείας.
τους εξήγησα ότι από την άρχει που μου τον στείλανε δεν είχε τέτοια ταινία.
τους θιμισα πος όταν το είχα παραγγείλει αργούσε το laptop να μου έρθει και τους είχα πάρει τηλέφωνο.
εκείνη μου ειχαν ποι πως είχε πρόβλημα ο σκληρός και θα μου τον αλλάξουν πριν μου τον στείλουν.
οποτε ειναι πιθανόν να αφαιρέσανε από το σέρβις αυτη τιν τενια και δεν την ξαναβάλανε από εκεί.
μετά εγώ δεν έχω γνώσεις πάνω στο αντικείμενο για να τον ανοίξω μονος μου η δεν υπάρχει περιπτώσει να τον πήγα αλλου αφού έχω 2 χρονια εγγύηση τους είπα πως δεν ευθύνομαι εγώ για την ταινία αφού αυτή κάνανε την σιναρμολογησεικαι δεν γνοριζο εγο τι μπορι να ειναι αυτη η τενια ασφαλιας.
οποτε το λάθος έιναι από εκεί και να χρεώσουν τον υπάλληλο που το σηναρμολογησε και όχι εμενα.
τους απείλησα πως έχτος από την μηνύσει θα βγω σε οποιο κανάλι στην τηλεόραση με ακούσει.
και πως από την ώρα που το πήρα στα χερια μου δεν είχε πουθενά καμια ταινία.
το ραγκισμα ήτανε μια γρατσουνιά στην οποια δεν έδωσα σημασία.
και αργότερα άνοιξε και την είδα κατά τύχει όταν έβγαλα την μπαταρία γιατί είχε κολλήσει το pc
τους εξήγησα πως αν είχε πρόβλημα με την ταινία θα το είχανε εντοπίσει και πριν κάνα μηνα που τους το είχα ξαστήλη πάλι για σέρβις και όχι τώρα.
και πως το laptop το έχω δουλέψει ελάχιστα και δεν μου έχει πέσει ποτε κάτω γιατί τα πράγματα μου τα προσέχω και πως αν είχε πέσει κάτω θα είχε και αλλα σημάδια.
αλλα το laptop που τους έστειλα εγω δεν είχε κανένα πλην από το ραγκισμα
μου είπε ο πολητησ από το μαγαζί ότι θα ξαναεπικινονισουν μαζει μου αυτή η ο ίδιος για να με ενημεροσει.
τελικά με ποϊρέ το μεσημέρι και μου είπε πως το pc το ξαναστιιλε πίσω και θα μου αλλάξουν μονο το κομμάτι που έχει ραγκιση οποτε και δεχτικα.
η εγγύηση μετράει κανονικά.
έπρεπε να γίνει ολόκληρο σκηνικό και φασαρία για να βρω το δίκιο μου.
σαν καταναλωτές από που προστατευόμαστε από τέτοιου είδους μαλακίες.
δηλαδή από την ανευθυνότητα ορισμνένων στο να κάνουν σωστά την δουλειά τους κινδυνεύουμε εμείς η υπόλοιποι να χάσουμε τα λεφτά μας.
πόση από εμάς γνωρίζουμε τι είναι η ταινία αφαλείας σε ένα προϊόν.πόσοι από εμάς γνωρίζουμε πως πρέπει να είναι ένα προϊόν για να μας καλύπτει η εγγύηση από τυχόν τέτοιου είδους μαλακίες.
και δεν μιλάω μονο για το e-shop αλλα και για όλα τα υπόλοιπα καταστήματα πως μπορούμε να προστατευτούμε.
έπρεπε να τους απειλήσω άωτοι θα τους κάνω μηνύσει η θα βγω στα κανάλια για να δικαιωθώ και αν δεν σκεφτόμουνα να ενεργήσω έτσι και αν ήτανε κάποιος άλλος που δεν είχε τα αρχίδια να τα κάνει όλα αυτά η δεν ήθελα να τα κάνει τη θα έκανε θα είχε ένα ελαττωματικό προϊόν χωρίς εγγύηση θα άφηνε το κατάστημα εστί να του λέει ένα σορό πίπες έλεος όταν έχουμε δίκαιο το κυνηγάμε μέχρι να κερδίσουμε δεν αφήνουμε καμια και κανέναν να μας εξαπατήσει είμαστε καταναλωτές και έχουμε δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: