Σάββατο 26 Απριλίου 2008


χτες διάβαζα στην δουλειά ένα άρθρο για τους killer που έχουν blog στο internet και ανεβάζουν όλα όσα έχουν κάνει η όλα όσα σκέφτονται να κάνουν.
και σκεφτόμουνα πόση ανωμαλία υπάρχει στον κόσμο
να φτιάξεις ένα blog για να ανακοινώνεις ότι βιασες αυτή η ότι θέλεις να σκοτώσεις εκείνη.
έλεος τι άτομα είναι αυτά.
το μπορεί να κατάντησε ένα άτομο έτσι????????????????
σκεφτόμουνα γεννιέται κανεις εστί!!!!!!!!!!!!! με ψυχικές διαταραχές η καταντάει στην πορεία,μέσα από την κοινωνία τον τρόπο ζωής που έχουμε μάθει να ζούμε και την κοινωνική μας συμπεριφορά προς τα άτομα που είναι διαφορετικά από εμάς,είτε λόγο πάχους,χρώματος,εθικοτιτας η απλα ποιο πολύ εβεστιτα.
στην δουλια μου έχω γνωρίσει ένα παιδί τον ταδε.
η γονείς του έχουνε πεθάνει από τα 8 του.
έχει μεγαλώσει μέσα σε διαφρά ιδρύματα.
είναι 22 χρόνον.
η αδερφιτου μένει στην λήμνο μαζί με το αγορητής
ο ένας του αδερφός μένει στην λάρισα
θυμάμαι μου έλεγε προχτές
ξέρεις πως είναι να έχεις αδεφό και να μην τον γνωρίζεις να του μιλάς που και που στο τηλέφωνο όπως θα μιλούσες σε κάποιον αγνωστό.
μου έλεγε επίσης ότι στον στρατό τον τρέχανε
του κάνανε πλακα του λέγανε πήρε τηλεφονο η μανασού τον βγάλανε γιώτα με το ζόρι και στο τέλος πήρε αναβολή.
πέμπτη βραδει μεγάλη εβδομάδα ενώ έκανε την καβά στο μαγαζί παυτεί από την σκάλα και χτυπάει το ποδη του που το έχει ενχιρισμενο από τροχαίο παλιοτερα και έχει λαμές μέσα.
ανεβεί πάνω στην κουζίνα του δίνο πάγο και μου λέει ποιος θεός ποια μεγάλη εβδομάδα υπάρχει θεός από τα 8 μου χρονια όλα στραβά μου πάνε.
παρασκεύη ήρθε για δουλειά με ένα πόδι πρησμένο,να πονάει και να κουτσαίνει όλο το βραδι,αλλα την δουλειά την έβγαλε γιατί χρειάζετα τα φράγκα και πάλι χαμογελούσε.
αυτό το παλικάρι δεν θα μπορούσε άνετα να του γηρισουνε τα μυαλά και να πάρει ένα πιστόλι και να αρχίσει να καθαρίζει κόσμο!!!!!!!!!!!
και τώρα σκέφτομαι πως γίνετε όλα αυτά τα σκατά να συμβαίνουν μονο στην αμερική με τις συμμορίες και τα πιστολίδια.
και όσο το σκέφτομαι τόσο καταλήγω στο σειμπερασμα ότι η χαζοαμερικανι έχτος του ότι ειναι άξιοι της μοίρας τους είναι και αμόρφωτη.
το μονο που τους νοιάζει είναι η καλωδιακή τηλεόραση
το 70 τις 100 παρατάνε τα σκολιά και μπλέκουνε με συμμορίες.
είναι μια πολιτική που η ίδιοι την επικροτούνε γιατι αν μορφωθεί ο λαός δεν θα ανέχεται όλες αυτής τις πολιτικές και χτιτικες τους μαλακίες.
από την αλλι όλο τους βομβαρδιζουν με άκυρα μηνύματα του τιπου η αμερική κινδυνεύει όλη είναι εχθρι μας,όλη θέλουν να μας σκοτώσουν πάρτε όπλα να προστατευθείτε.
ακόμα και η διμιμι πύργοι πριν γίνει πραγματικότητα ήταν ενα σενάριο ταινίας που στην ουσία καλά να πάθουνε η μαλακες.
αν το σκεφτείς ένα μάτσο άθλιοι άποικοι ήτανε και είναι.
το μονο που ξερούνε καλά να κάνουν είναι να σφάζουν και να βιάζουνε κόσμο.
πως να μην έχουνε killer δολοφονούν που έχουν blog στο internet αφού στο καταβάθος αυτή φταίνε για όλα αυτά και τα πρότυπα που δημιουργούνε σε εμάς.
και εμείς μέσα από αυτά κρίνουμε και κοροϊδεύουμε καταδικάζουμε άτομα που δεν τα ξέρουμε με αποτελεσμα να έχουμε όλα αυτά που συμβαίνουν.
από την αλλι αυτο που σκέφτηκα μόλις τώρα καιείναι και πολύ ακρεο αλλα μονο από άκρες σκέψεις παίρνονται δραστικά μετρα δεν μπορεί να υπάρχει και εδώ ένας τέτιος killer να μπει μέσα στην βουλή και να μην αφήσει κανένας ζωντανό.
τότε μονο θα καταλάβουν η επομενη ότι κανεις δεν μπορεί να βιάζει το μέλλον μου να μου στερεί την συνταξι μου και να καταχράζεται κρατική περιουσία για να κάνει τα ταχιδια του ενώ εγώ πεινάω.
να μιλάει για το πως δεν έχω δικαίωμα να πάρο αυξήσει ενώ εγώ ζω με 600 ευρώ το μηνα και αυτός παίρνει 2 χιλιάδες και βαλε.
να αρχίσουν να φοβούνται και να υπολογίζουν τον λαό που πεινάει.
θέλω να τονίσω πως δεν είμαι ούτε ψυχολογικά διαταραγμένος ούτε έχω δολοφονικές τάσεις.
είμαι ένας απλός καθημερινός πολίτης που την παλεύω κάθε μέρα για να τα βγάλω περα.
αλλα γράφω της σκέψεις μου για το άρθρο που διάβασα και το τι μπορεί να κάνει έναν άνθρωπο killer.
η βία δεν βγάζει πουθενά και η ζωή του καθενός είναι πολύτιμη
αλλα στης μέρες μας έχουνε χαθεί όλες η αξιες δεν υπάρχει παιδιά δικαιοσύνη η μάλλον δικαιοσύνη υπάρχει για τους λίγους.
δεν θέλω να παρεξηγηθώ και να θεωρηθώ επαναστάτης.
εξάλλου γιαυτο δεν υπάρχουνε τα blog για να μπορεί ο καθένας να εκφραστή ελευθερα
καλο πασκά σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: