Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

ένα παράξενο όνειρο.

χτες είδα ένα παράξενο όνειρο.
είδα την πρώην να έχει πέσει μέσα σε μια κρύα θάλασσα.
στην πλατη της είχε ένα σάκο από αυτούς τους ταξιδιωτικούς που δένουν και από μπροστά.
ήτανε λοιπόν μέσα στο νερό και κινδύνευε.
ήθελα να την σώσω αλλα δεν μπορούσα εμφανίζεται ένας ναυαγοσώστης αλλα δεν είχε στολή και το νερό ειτανε πολύ κριο για να μπει μεσα.
του είπα να μπει χωρίς στολή τελικά μπήκε αλλα όταν επιχείρησε να την πιάσει η πρώην μου βρισκότανε πολι κοντα στην άχτι και το νερό στον ναυαγοσώστη έφτανε μονο ως τα γονατατου.
τιν τράβηξε έξω και σκέφτηκα πως βγήκε τόσο κοντά από μονίτης.
ο ναυαγοσώστης ήτανε ένας ψίλος μαυριδερός γεροδεμενος τιπος.
μετά βρέθηκα σε ένα σπίτι άγνωστο διπλα στην πρώην μου και στο ίδιο κρεβάτι ήτανε και ο ναυαγοσώστης ξαπλωμένος πανώτης να του κρατάει το κεφάλι με τα διώτης χερια για να τον ζεστάνει.
το βλέπω σκέφτομαι άντε γιασου και σηκώνομαι από το κρεβάτι να φύγω με φωνάζει με το ονομα μου και μου λέει δεν είναι τίποτα κρυώνει για να του ζεστανο το κεφαλι.
σηκώνομαι παο σε ενα σαλόνι εκνευρισμένος όπου πάνω σε ένα καναπέ κοιμότανε η αδερφιτης αλλα δεν κοιμότανε πάνω στον καναπέ αλλα πάνω στο ξύλο εκεί που ακουμπάμε τα χερια στον καναπέ.
προσπαθώ να βρω τα κλειδιά την ξυπνάω με κοιτάει μου λέει τι κανεις με νεύρα και μετά μου λέει φύγε μόλις έκλασα και θα βρωμίσει??????
ξαναπαο στο δωμάτιο που ήταν η πρώην ξαπλωμένη την ροταο ήρεμα που έιναι τα κλιδια μου.
και μου απανταη εκει και σκευτομε πος δεν θελο να φιγο απο εκει και ολα αυτα εινα προφασει.
μετά ξυπνάω και συνειδητοποιώ πως ήτανε ενα όνειρο.
την βλέπω αρκετά συχνά όνειρο.
και τώρα το παρατήρησα πος την βλέπω "σεινιθος όταν αρχίζω να ξεχνάω το προσοποτης.
αν και έχει περάσει ένας χρόνος και κάτι από τότε που χωρίσαμε μου έχει αφήσει πολλά απωθημένα αλλα χωρίς αν σεϊμένη πως θέλω να ξανακάνω σκεσει μαζητης.
απλά δεν ήτανε μονο μια σκεσει έχτος από σκεσει ήτανε και η φιλι μου ο ανθροροπος που τις έλεγα τα πάντα που ήτανε εκεί να με στηρίξει και μου στοίχισε αυτό



τέλος πάντων.
ας είναι καλά και ευτυχισμένη όπου και αν είναι.
γαΐτη "ολιμας" axozei αν είμαστε ευτυχισμένη όπου με οποιον και με ότι επιλέξουμε να κάνουμε στην ζωή μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: